BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, November 5, 2009

BIRTHDAY BOY

HAPPY BIRTHDAY!!!!



Assalamualaikum...
Sihat2 la sume hendaknye..

31 oct ritu bday adik aku yg bongsu iatu muhamad khairulfaiz a.k.a adeq yg ke 16thn
tp kitorg combine ngan bday adik aku yg no.6 iaitu muhammad nor afif a.k.a apip yg ke 18thn pd 5 nov @ harini la..

kitorg doakan semoga apip ngan adeq panjang umo, murah rezeki & mendapat pelajaran yg tertinggi serta berjaya dlm kehidupan korg..aminn..

jgn mensia-sia kn kehidupan di masa muda kelak menyesal di hari tua

jom layan sambutan diadakan dirumah kami di Durian Tunggal la..
layannn...zasss..


inilah dia bday boy kami..
yg pakai bj itam putih tu adeq & yg bj polo itam tu apip la..







6 comments:

BuLaN iTu aKu said...

how lucky to be ur brother...

Saifura said...

huhu..
xde maknenye lucky
kakaknye garang cam singa betina

Diyana said...

lucky dapat akak yg no.2 ni..penyabar, penyayang, pemurah dan baik hati tak macam akak no.1 yang garang mcm singa betina..hahahaha

Saifura said...

huhu..iyolah na..hang memang pemurah pon,bkn ngan adik je ngan kakak nye yg sorang ni pon pemurah..lepas ni bermurah2 lagi ye?ekekek..

bahirah said...

wish hepi bestday pd afif n faiz!!
moga murah rezeki n slamat dunia akhirat ;)

Saifura said...

bahirah:
tq..akan daku sampaikan..

Related Posts with Thumbnails