BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, November 6, 2009

Wahai Penunggang Motosikal

Salam sume
Pagi yg indah hendaknye

ni nk story mory pasal mika2 yg penunggang motosikal..
geram tul la ngan mika ni..

sesuke ati mika je nk bwk moto cane..
kalo mika tu je yg accident xpe gak
ni x, kita plak skali yg terbabit..

ish geram gile tau..
sakit ati sume ade..
agak2 la wey kalo nk jln ms traffic light tu merah
kalo xde kete @ moto xpe gak, sesuke ati jek..

WEY!!!!KORANG BELI LESEN KE APE?

ms tu mmg tuhan je yg tau perasaan kitorg ms tu..

ni kejadian petang semalam..
aku ngan hb gi MP jap amik barang
ms kat traffic light tu kitorng jln la cam biase sb mmg lampu ijau
pastu tb2 je ade

BDK MOTO YG XDE AKAL @ X BERAKAL
@ BERAKAL SEPERTI ORG UTAN?





main jalan je..
nasib baik hb aku mengelak kalo x mmg dia langgar kitorg nye..

KURANG AJAR TOL LA..
KURANG AJAR @ KURANG BELAJAR HAH?

mmg aku jerit giler la..
da la aku ni trauma lagi
jd plak perkara ni..
mau aku xsakit ati?

menggigil aku 1 badan teringat tragedi 2 minggu sudah..

YA ALLAH, ENGKAU KURNIAKANLAH AKU KESABARAN YG TINGGI SESUNGGUH HAMBA MU KADANG-KALA HILANG KESABARANNYA..

hb aku plak mmg bengang gile la
panjang sumpah seranah

hish..macam2 doa utk
BDK MOTO YG BERAKAL ORG UTAN
tu
kan xpasal2 org mendoakan ko mati cepat..


ASTAGHFIRULLAH AL AZIM!!!!

wahai semua penunggang motosikal
tolongla bwk moto tu dgn berhati-hati serta berhemah..
kalo korang xsayang kan nyawa sendiri tp

INGATLAH ORG YG TERSAYANG
ANDA MAMPU MENGUBAHNYA



psst...lu pikir la sendiri





9 comments:

haresue said...

sian org utan- tak pasal2 dijadikan contoh tak baik.. hehehee..

Bulan Dilangit Osaka Biru said...

mat rempit memang kenkadang agak kurang ajar

Diyana said...

sabar2

Saifura said...

haresue:
huhu..yela,sepatutnye kn manusia lebih baik dr org utan?kalo x,baik jd org utan je..

Saifura said...

bulan itu aku:
tul tu bulan..sakit jiwa je ngan diorang ni..

Saifura said...

diyana:
ni mmg tengah sabar le ni..
huhu..senyum..

anaklaut said...

salam...


peeerrh..!.. wah comelnya pic tu..hehhee

Saifura said...

anak laut:

salam..
hahaha..comel sgt..

dOrmantWriter said...

deme tu dah tak de pe lagi nak di ingat... nak ingat orang tersayang?.. udahnye nyawa sendiri pun dilupakan.... ntah le...

Related Posts with Thumbnails