BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, October 12, 2009

Dating




Salam sume.. semalam aku ngan hb gi dating kat pantai puteri..
bestnye gi dating..


da lama sebenarnye tak gi dating kat pantai..
walaupon duk dekat pantai..
kitorg ronda2 naik moto,

tengok muda mudi bercinta..
lepak-lepak..
amik angin..

cite-cite..

makan-makan..

snap-snap..


puas ok nak pujuk hb aku gi dating..
dia kata bosan duk kat pantai tu..
al-maklum la, dia bukan jiwa-jiwa..

huhuhu..

at last aku dapat gak gi dating..


I LUV U LA DARLING.. mmuahh..muahh..



itu pon puas aku merengek sampai dia naik rimas..
sebab aku lom ade anak,aku la yg kene merengek..

kalo da ade anak, aku pakat suh anak aku plak yg merengek..

bole ye D?



tapi satu yg aku lupe..
memang sengal giler aku ni..
disebabkan kitorang ni bukannye couple yang romantik & jiwa-jiwa, aku lupe la nak tulis nama kitorang kat pasir...


hahaha..
konon2 nak merasa jiwa-jiwa la..

hampehh..
sampai umah baru aku teringat..

sengal bangat aku nih..

pastu lari2 sambil nyanyi lagu bercanda di pasiran pantai..
hahaha..berangan la ko mai..
xkan dapek dooo..

syokla lepak2 kat pantai aka dating..
huuhu..

tp nak wat cane kan da hb aku org nye bz gilerz..

so,tunggu dia free la baru kitorg bole dating..

xpela darling,itu la tugas seorang suami utk menyara keluarganye..
ye tak?

tapi memang semalam syok abes..
gi ronda2 petang2 naik moto..
macam mase kitorg bercinta dolu2..
huhu..gatal bangat nih..

yg pastinye menikmati keindahan pantai..
walaupon da tak bape nak indah skang ni..
namun ciptaan Tuhan pastinye yg terindah..



Bercanda Di Pasiran Pantai

Bila tiba di pasiran pantai
Ombak menuju pantai merindu


Bila tiba waktu untuk kita
Melafazkan rindu yang bergelora

Sayangku aku rindu akan harum rambutmu
Berjurai bagai bayu/layar di langit biru

Sayangku aku rindu akan belai tawamu
Semerdu bayu yang lalu huu...

Cintamu sehebat laut yang luas
Sesegar ombak yang memutih


Bercanda di pasiran pantai
Kita bersama memadu asmara
Cinta setia


Bercanda di pasiran pantai
Kita bersama memadu asmara
Cinta setia ( pasiran pantai)



lalalalalalalalalala




2 comments:

Uruchimaru @ kf said...

erkk pantai mne tue?

Saifura said...

pantai puteri kat melaka

Related Posts with Thumbnails