BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, October 21, 2009

Old memoir

Salam sume
happy wednesday


xde idea cume nk bring up the old memories jek
picca2 ni aku amik kat fb pakngah aku
huhu

saje je nk share ngan korang
bile tgk blk picca2 lame ni kitorg sume gelak sakan sambil ngutuk sesama sendiri
& teringat kisah zaman2 kecik2 kitorg
so sweet

and im really miss arwah atok ngan nenek

Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh mereka
& ditempatkan bersama org2 yg beriman
Amin



jom la layan..




ni masa raya
tapi xingat la tahun bile?
memori bersama arwah atok ngan nenek (ditengah)
mama (tudung merah) & ayah dikanan sekali
aku?
hahahhahahaha
malu sungguh nak bagitau sb mase ni aku rase comot bangat sih
biarlah aku & keluarga ku saje yg tau
hahahahaha
memang xbole blah aku tgk picca ni
lawak2
yg penting sume muke cazen2 aku berbeda ngan skrg
dulu comot jek memasing
yg penting setiap kali raye, baju raya memasing sume sepeten jek
adik beradik la
tapi skang kitorg hanya tetapkan kaler jek
baju memasing pilih sendiri
da besar kn & memasing ade taste sendiri




ni pon mase raye gak
tp xingat la bile tarikh & tahunnye
beratur mengikut ketinggian
aku?cam same jek kalo ikut ketinggian
agaknye aku ni xtinggi2 kot?
huhu
tapi yg pasti...
peten rambut kitorg same jek kn?
kalo diikutkan,
sume cazen ppuan rambut mika begini
mak2 kata senang nak uruskan
tapi skang?
macam2 style ade




kat umah mak ndak kat PD
3 kanak2 lelaki yg baju same tu adik aku ler
ayah aku memang suke belikan baju same2 ni
aku pon pelik
tapi dia kate senang, korang xgaduh sb xde nk pilih2
sume same jek
hahaha
tp budak2 zaman sekarang da pandai buat pilihan
xmau da yg parents diorg pilihkn
zaman da berubah

(aku xde la dlm pic ni)





kat umah lama pakngah di seremban
paling best tgk picca ni
kalo nk tau kitorg berebut utk main beskal tau
aku la org itu
hahaha
siapa cepat dia dapat
itu dulu, tapi skang?
masih berebut gak tp berebut utk amik gambar
mcm camera addict..
hahaha..

sekian saje kenangan aku mase zaman dolu2
best sangat2

I LOVE MY BIG FAMILY
muah muah muah






3 comments:

OnieMia said...

wah big family

Bulan Dilangit Osaka Biru said...

seronok kalau kite ditempatkan dikalangan keluarga yang besar.
baru meriah

Saifura said...

oniemia:
yesh!!nk join?

bulan itu aku:
ya betull!!lebih2 lagi kalo kita rapat dgn saudara mara kita..mmg seronok..

Related Posts with Thumbnails